Na podstavci před českobudějovickým nádražím stála až donedávna historická parní lokomotiva 310 076, vyrobená v roce 1899 ve Floridsdorfu. Výkon této lokomotivy o váze třicet tun byl 200 koňských sil, maximální tažná síla 5,2 MP, maximální rychlost 40 km za hodinu. Tato historická lokomotiva byla v roce 2009 převezena do lokomotivního muzea v Lužné u Rakovníka, protože značně trpěla působením povětrnostních vlivů i vandalů.
Další články
Pojem rychlost získal s příchodem parních lokomotiv nové dimenze.
Čaj je potěcha smyslů.
Dráha Behr-Lartigue - originální systém visutých drah používaný na konci 19. století.
Med je v chutných receptech používán již od dávných věků.
Vitamin C, okolo kterého vznikla v minulosti celá řada mýtů.
Padák je vynález, který člověku umožnil plachtit vzduchem.
Dvojčata z Twinsburgu.
Koupel pro očistu těla.
Strategické hry pomáhají proti stárnutí a rozvíjejí mentální schopnosti hráčů.
Brněnské historické tramvaje včetně provozuschopného parního vozu.
Golfský proud udržuje v Evropě mírné klima.
Svatý grál z něhož pil Ježíš Kristus.
Hra go se těší oblibě ve východní Asii.
Parní lokomotivy na Kubě dosud slouží v každodenním provozu.
Magic the Gathering - příznivce hry Magic the Gathering lze po celém světě počítat na miliony.
Virová hepatitida C je odborníky nazývána tichou epidemií.