Původní forma Fiatu 1100 se datuje od roku 1939, kdy se v autosalonech objevil vůz odvozený od typu 508 Balilla s lehce zašpičatělou maskou. V mírně pozměněné formě pokračoval Fiat modelem 1100 i po válce. Bylo vyrobeno přibližně 74 000 exemplářů různých variant karoserie. Až na jeden speciální model se sportovním nádechem (1100 S) byl model 1100 během výroby průběžně vylepšován a roku 1949 se začal vyrábět jako verze 1100 E. Rezervní kolo, které bylo původně umístěno na zádi, nalezlo nově místo v kufru, po technické stránce představovala novinku převodovka, která byla od druhého stupně synchronizovaná.
Verze Fiat 1100 E se udržela ve výrobě od roku 1949 až do roku 1953, kdy byl nahrazen sice podobně označeným vozem, ale zcela jiné kontrukce a vzhledu: Fiatem 1100/103.
Model: Fiat 1100 E, Zdvihový objem/počet válců: 1089 ccm/4, Výkon: 35 k, 25,6 kW, Počet vyrobených kusů: cca 74 000.
Další články
Cuketová polévka s červenou čočkou bublá při vaření v hrnci.
Nakládaný kozí sýr necháme odležet v lednici.
Cejn velký je populární lovná ryba.
Papežka Jana nebyla zařazena do chronologie.
Diokleciánův palác ve Splitu fungoval pro císaře jako útočiště ve stáří.
Film Tenkrát na Západě měl ve své době divácký úspěch.
Ledeburský palác stojí ve Valdštejnské ulici.
Palác Topkapi byl sídlem pětadvaceti sultánů.
Martinický palác Praha stojí na Hradčanském náměstí.
Cuketová musaka je pomalu asi 1 hodinu pečená.
Film Anděl Páně 2 dějem navazuje na první díl.
Kozí hrádek hostil mistra Jana Husa v letech 1412 až 1414.
Kukačka kohoutí dokáže ulovit i chřestýše.
Cuketová pomazánka na topinky se může skladovat ve sklenicích.
Fiat 1100 E bylo vyroben v přibližně 74 000 exemplářů různých variant karoserie.